piątek, 11 kwietnia 2008

Pożegnanie z A100


Juz jakieś 2 miesiace temu wiedzialem ze niedługo ten moment nadejdzie, aczkolwiek został troche przyśpieszony, ponieważ miał nastąpić pod koniec maja. Dziś żegnam się z moją pierwszą lustraznką A100 którą miałem stosunkowo krótko, ponieważ od czerwca 2007r (czyli 10 miesięcy). Co ją zastąpi dziś jeszcze nie zdradzę, aczkolwiek prawdopodobnie juz w najblizszy poniedziałek pochwalę się następcą:) Jak narazie zdradzę, że jestem bardzo zadowolony ze współpracy z moją Alfą a po testach innych modeli tj. np. Olympus E-3 stwierdzam, ze zdecydowanie pozostane przy nowym choc nie odstającym od najlepszych systemie Alpha. Co prawda A100 nie jest ani nigdy nie było geniuszem fotografii, aczkolwiek biorąc pod uwage, ze to pierwsza lustrzanka Sony no to naprawde jest ok i zawsze ją polecałem. Wiadomo, że obecnie jest już A200 czy jeszcze 2 następne modele ale A100 nadal moim daniem jest fajnym aparatem dla amatorów, ja mysle ze juz sie troche rozwinalem i czasami niesety nastepca 5D (czyli A100 po wykupieniu Minolty przez Sony) czasem mnie troche "ogranicza" i dlatego właśnie musze rozstać się z A100 na rzeczy nowego lustra.

Brak komentarzy: