piątek, 16 maja 2008

Street Photography w Warszawie


No to dziś byłem z Pawłem w Warszawie. Dokładniej o 8:50 pociąg do śródmieścia. Tam łaziliśmy do 16. No a gdzie? no to byliśmy w metrze, na stadionie dziesięciolecia i w pizzerii "Pizza Hat". No to takie główne miejsca. Chodziliśmy w celi znalezienia pomysłów na street photography. Niestety świetnie nie było, ale jest kilka zdjęć z których jestem zadowolony więc nie jest źle;) No i oczywiście mieliśmy swoje małe wrażenia. Poznaliśmy trzech ochroniarzy (Stadionu dziesięciolecia, drugi pobliskiego straganu a trzeci centrum handlowego w śródmieściu). Wszyscy z tym samym pytaniem: "Witam, czy zezwolenie na fotografowanie terenu PRYWATNEGO jest??" eh... teraz nic państwowego nie ma... a szkoda, bo tylko tego nikt nie pilnuje...No a w pizza Hat było tak nudno, że zaczepiłem dwie młode dusze bo fajnie sie obściskiwali i zrobiłem 3 zdjęcia;)
No i to by było na tyle. Jutro ide panorame na SKC zrobić;)

Pozdrawiam:)







Brak komentarzy: