czwartek, 6 grudnia 2007

Nawiązanie współpracy


W ostatnim tygodniu udało mi się nawiązać współpracę z wieloma firmami udostępniającymi swoje usługi w sieci. I tak oto wspomnę o trzech najbardziej przypadających mi do gustu:)



Foto123.pl - Wspaniały portal dzięku któremu w prosty sposób można zrobić sobie album zdjęciowy, który później możemy otrzymać pocztą. Świetny pomysł np. na prezent. Moja rola polega na tym, że udostępniam swoje prace jako tła do tych albumów. Już niedługo na stronie pojawią się pierwsze tła mojego wykonania.




Stockxpert, oraz Buy-photo - Banner do tej drugiej firmy znajduje się po lewej stronie, lecz obie mają to samo zadanie. Są to tzw. firmy stock, w polsce bardzo mało znane ze względów na liczne "piractwo", lecz coraz bardziej popularne. Na portalach tego typu można zakupić zdjęcia i oczywiście licencje do nich, dzięki czemu w pełni LEGALNIE można z nich korzystać. Jeżeli chcesz mieć jakieś zdjęcie na swojej stronie internetowej, lub reklamę w gazecie, to tu znajdziejsz potrzebne ci zdjęcie bądź grafikę. A gdzie ja tam??

Portal pełni funkcję pośrednią między artystą (w tym przypadku mną - fotografem) a klientem poszukującym odpowiedniej fotografii. Bardzo dobre jest tu też to, że prace można znaleźć bardzo dokładnie ze względu na precyzyjne wyszukiwarki, a każda praca którą udostępnia tam artysta jest wnikliwie sprawdzana zarówno pod względem jakości (nawet najmniejsze szumy są odrzucane) ale i pod względem artystycznym. Czy zdjęcie naprawde bedzie komuś potrzebne. Jest ciężko coś wstawić, ale czaem coś sie udaje:)


Więcej na mojej stronie w dziale Oferta/współpraca

Brak komentarzy: