niedziela, 30 grudnia 2007

Street Photography


Dziś przeczytałem bardzo ciekawy artykuł dotyczący tzw. "Ulicznej fotografii". Przypadkiem również natrafiłem na film (co prawda anglo języczny, ale ciekawy) również dotyczący tego typu fotografii, a że dziś byłem w pobliżu miasta postanowiłem spróbować swoich. Zabrałem aparat i robiłęm foty jak zobaczyłem coś ciekawego:) Co prawda oczywiście nie pstrykałem wszystko do okoła tylko szukałem czegoś, czego normalnie zabiegani ludzie nie widzą i powiem szczerze. Wystarczyło jedno takie krótkie wyjście żeby sie uzależnić:)
Dziś co prawda było już bardzo ciemno więc nie wiele mogłem sfotografować, ale już planuję następne wyjście tego typu i raczej w lepszą porę.
A specjalnie dla tego typu fotografii otworzyłem na Portfolio nowy dział w galerii pod tytułem "Street Photography". Jak narazie jest bardzo mało zdjęć, ale już niedługo napewno będzie więcej:)
Pozdrawiam

Brak komentarzy: