piątek, 8 sierpnia 2008

Sesja o wschodzie słońca z modelkami:D

Ciągle jestem świadom, że roboty mam DUUUŻOO w plecy, ale jakoś bardzo sie tym nie przejmuje i dziś wraz z Anną Maszkowską i Anną Broniarek pojechaliśmy na sesje zdjęciową na pobliskie pola. Założeniem było zrobienie kilka zdjęć ze wschodem słońca, a w efekcie co wyszło? Teraz jeszcze nie pokażę, ponieważ jestem na etapie zgrywania z kart i troche to czasu zajmie poniewaz zrobiłem 28GB zdjęć!! A nie obrobiłem jeszcze poprzednich zdjec, ale powoli sie to juz robi i napewno wszystkie zaległości nadrobię:) A teraz powiem, ze w sumie wyszła sesja "wiejska":)
A po tej sesji, skoro juz od 4 na nogach a była 6:50 gdy skonczylismy, to pojechalismy poszukac jednego dworku w poblizu Skierniewic o którym wiedzielismy jedynie ze jest.... ale po 80minutach szukania znaleźliśmy! Było warto i to tez oczywiscie niebawiem pokaze.
A dziś dziękuje dziewczynom za miłą współprace:)

Brak komentarzy: